قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) | قیمت خودرو‌ها افزایش یافت اختصاص یک‌درصد از درآمد مالیات بر ارزش‌افزوده به بخش سلامت آیا قیمت روغن نباتی افزایش می‌یابد؟ | امسال ارز به روغن نباتی اختصاص نیافته است واکنش منفی بورس‌بازان به کابینه پیشنهادی دولت | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) تصویب نخستین کارگروه تخصصی فرش در اتاق اصناف ایران | بی‌گره‌بافی و رباط‌بافی از معضلات هنرصنعت فرش قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش ایران خودرویی‌ها و کاهش سایپایی‌ها نایب‌رئیس شورای ملی زعفران: مشکلات صادرات زعفران کماکان پابرجاست با ۷۰۰ میلیون تومان، خودروی خارجی بخرید + جدول قیمت آیا به تمام متقاضیان ثبت‌نام ایران خودرو، خودرو تعلق می‌گیرد؟ زمان واریز و برداشت یارانه نقدی مرداد ۱۴۰۳ ویژه دهک‌های اول تا سوم مشخص شد تسهیلات پرداختی بانک‌ها از ابتدای سال تاکنون چقدر بوده است؟ + جدول (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) نحوه استرداد بلیت پرواز‌های اربعین چگونه است؟ قیمت امروز دلار، طلا، سکه، ارز دیجیتال (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) | توقف دلار در کانال ۵۹ هزار تومان طرح تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد در راستای صرفه‌جویی انرژی ادامه دارد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) جلسه فوق‌العاده شورای عالی بورس امروز (۲۳ مرداد) برگزار می‌شود رئیس نظام مهندسی معدن خراسان رضوی: ظاهراً معدن از اولویت‌های حمایتی مسئولان خارج شده است قیمت شاهین پلاس اتوماتیک سایپا اعلام شد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) آزادسازی هزار و ۶۰۰ متر از اراضی کشاورزی شهرستان مشهد گلایه فعالان کارگری از رعایت‌نشدن رأی دیوان عدالت توسط سازمان مالیات | اداره مالیات خراسان‌رضوی: رأی دیوان عدالت لازم‌الاجراست محکومیت بیش‌از ۱۵ میلیارد ریالی ۲ آرایشگاه زنانه در مشهد مهلت وکالتی‌کردن حساب بانکی برای ثبت‌نام ایران‌خودرو تمدید شد | فعال‌سازی بیش‌از ۲۰ بانک عامل برای افتتاح حساب وکالتی قیمت کدام میوه‌ها امروز در مشهد کاهش یافت؟ (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) ارزش ذاتی دلار چقدر است؟ (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) مهارت آموزی، پیش شرط قطعی اشتغال بر باد رفتن بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان سود شرکت‌های بورسی طی ۲ سال گذشته ثابت ماندن نرخ دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران (۲۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مهلت وکالتی‌کردن حساب بانکی برای ثبت‌نام ایران‌خودرو تمدید شد | فعال‌سازی بیش‌از ۲۰ بانک عامل برای افتتاح حساب وکالتی

  • کد خبر: ۲۴۴۸۴۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
مهلت وکالتی‌کردن حساب بانکی برای ثبت‌نام ایران‌خودرو تمدید شد | فعال‌سازی بیش‌از ۲۰ بانک عامل برای افتتاح حساب وکالتی
شرکت ایران‌خودرو در اطلاعیه شماره دو، اطلاعات بیشتری درخصوص نحوه ثبت درخواست خرید محصولاتش در اختیار متقاضیان قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این اطلاعیه، علاوه بر اعلام افزوده‌شدن دو خودرو برقی به خودرو‌های قابل‌عرضه، فهرست کامل بانک‌های عامل برای افتتاح حساب وکالتی توسط متقاضیان منتشر شده است.

متن کامل اطلاعیه شماره دو به این شرح است:

موضوع: اطلاعیه شماره دو نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی محصولات ایران خودرو- متمم اطلاعیه شماره یک 
پیرو اطلاعیه شماره یک صادره ۱۴۰۳/۰۵/۲۰ در خصوص فرآیند ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو، موارد تکمیلی برای ایجاد شفافیت بیش‌تر و برخورداری از فرصت یکسان برای تمامی متقاضیان، تحت عنوان اطلاعیه شماره دو صادر می‌شود:
۱. با توجه به تاخیر در هماهنگی‌های لازم بین برخی بانک‌های عامل و سامانه در آماده‌سازی بستر حساب وکالتی و مسدودی حساب در روز اول (یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۱)، بدین‌وسیله به منظور برخورداری همه متقاضیان از فرصت یکسان، مهلت تعیین شده برای وکالتی کردن و مسدودی حساب با اضافه شدن یک روز از یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۱ تا پایان ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ نزد بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.
به همین نسبت، مهلت ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir از چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ تا پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ قابل انجام است.
در خصوص متقاضیان طرح فرسوده نیز، آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی خودرو‌های فرسوده به نشانی WWW.NNHK.IR تا پایان ساعت ۲۴ یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ است.
۲. ممکن است انتقال اطلاعات حساب وکالتی و مسدودی کامل وجه از سوی بانک‌ها در مورد متقاضیان عادی و اطلاعات متقاضیان طرح فرسوده از سایت ستاد نوسازی خودرو‌های فرسوده به سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) از ۴۸ تا ۷۲ ساعت فاصله زمانی داشته باشد؛ لذا متقاضیان محترم برای ثبت درخواست باید حداقل ۷۲ ساعت بعد از مسدودی حساب و یا ثبت اطلاعات در سایت ستاد نوسازی، به سامانه ikcosales.ir مراجعه کنند. ایران خودرو مسوولیتی در قبال عدم ثبت یا انتقال اطلاعات متقاضیان از سایر مراجع ندارد.
۳. متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مشمول ضوابط عدم خرید ۴۸ ماه گذشته در طرح‌های عادی و عدم برخورداری از پلاک فعال نیستند، لذا مطابق قانون فوق، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو ایرانی را دارند و افرادی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت کرده باشند، امکان دریافت مجدد خودرو در این طرح را ندارند و در صورت ثبت درخواست جدید در اولویت‌بندی شرکت داده نخواهند شد.
۴. تاکید می‌شود، انتقال امتیاز و یا اولویت اعلام شده به هر طریقی ممنوع است و به وکالت‌نامه‌های صادره در مرحله ثبت درخواست و امتیاز اولویت‌بندی نیز ترتیب اثر داده نمی‌شود. 
۵. تاکید می‌شود، در خصوص متقاضیان عادی، مبلغ اعلامی در این اطلاعیه در حساب متقاضی به درخواست خود و به صورت اینترنتی یا حضوری در بانک‌های عامل، به ذی‌نفعی شرکت ایران خودرو مسدود می‌شود. در هر زمان که نیاز باشد، متقاضی می‌تواند با اعلام انصراف، مسدودی را رفع و وجه را برداشت کند، اما شرکت در اولویت‌بندی، منوط به وجود وجه در حساب تا زمان اجرای اولویت‌بندی خواهد بود و کاهش یا برداشت موجودی به منزله انصراف از فرآیند اولویت‌بندی تلقی می‌شود. 
۶. پس از اعلام نتایج اولویت‌بندی، مسدودی وجه بدون ضرورت مراجعه متقاضی به بانک رفع شده و وجوه مربوطه قابل برداشت خواهد بود.
۷. تاکید می‌شود، ثبت درخواست در سامانه، هیچ‌گونه حقی را برای متقاضی جهت ثبت نام و دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و تعهد شرکت ایران خودرو صرفا پس از اعلام نتایج اولویت‌بندی و ورود متقاضی به مرحله دوم با فراخوان شرکت ایران خودرو و قطعی کردن ثبت نام، انعقاد قرارداد و واریز وجه به حساب شرکت ایران‌خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir شکل می‌گیرد.
۸. تاکید می‌شود، تعداد ظرفیت در نظر گرفته شده برای اولویت‌بندی متقاضیان به میزان بخشی از ظرفیت تولید شرکت ایران‌خودرو تا پایان سال ۱۴۰۳ است، لذا متقاضیانی که اولویت آنها بالاتر از ظرفیت تولید بوده و در خارج از صف تشکیل شده از اولویت‌های اعلام شده قرار گرفته‌اند، حذف شده و قابلیت ادامه فرآیند را نخواهند داشت.

دو خودرو برقی به سبد فروش اضافه شد

۹. دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT به خودرو‌های قابل عرضه اعلام شده در اطلاعیه شماره یک شامل گروه محصولات پژو ۲۰۷ دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، هایما و محصول جدید ری را اضافه می‌شود.
متقاضیان خرید خودرو‌های برقی نیاز به افتتاح حساب وکالتی و مسدودی مبلغ تعیین شده را ندارند. همچنین مشمول ضوابط عدم خرید ۴۸ ماه گذشته در طرح‌های عادی و عدم برخورداری از پلاک فعال نیستند، اما هر کد ملی تنها امکان ثبت درخواست برای یک‌دستگاه خودرو برقی را خواهد داشت. 
در صورتی که تعداد تقاضا بیش‌تر از تعداد عرضه باشد، اولویت‌ها به تعداد ظرفیت عرضه تعیین و به خود متقاضی اطلاع‌رسانی می‌شود. 
۱۰. عکس و مشخصات کلی محصولات در سامانه ikcosales.ir و قیمت فروش مصوب در سایت ایران خودرو قابل رویت است. 
۱۱. اطلاعات خودرو‌های قابل عرضه به صورت عمومی در سامانه درج می‌شود؛ لذا مشخصات قطعی و کامل خودروی قابل واگذاری در مرحله دوم و در زمان فراخوان و انعقاد قرارداد به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
۱۲. علاوه بر بانک‌های عامل اعلام شده در اطلاعیه شماره یک شامل تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده، بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران، ملی، سرمایه، پاسارگاد، رسالت، پست بانک، سینا، دی، گردشگری، کشاورزی، توسعه تعاون و موسسه اعتباری ملل به فهرست بانک‌های عامل اضافه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->